• 14-01-2010, 17:54:41
    #1
    Dun indirimden aldik. Urunu geri verebiliyorum, acmadan once size danismak istedim...

    Ozellikleri sunlar:

    http://tweakers.net/pricewatch/24895....html#tab:info

    490 euroya geldi bana. Sizce deger mi? islemcisi falan ozelliklerine bakip bana tavsiyede bulunursaniz cok sevinirim...
  • 14-01-2010, 17:58:30
    #2
    Valla özellik olarak fena değil ama acer dan bıktığım, tiksindiğim hatta lanet ettiğim için üste bana 490euro verseler almam
  • 14-01-2010, 18:01:21
    #3
    Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla özellik olarak fena değil ama acer dan bıktığım, tiksindiğim hatta lanet ettiğim için üste bana 490euro verseler almam

    4 gb ram, 500gb harddisk, LED ekran, Hd ekran karti gibi ozellikleri icin aldim, sadece islemcisinden emin olamadim, dusuk seviyeli midir orta midir yada yuksek midir anlamam. o yuzden de fikir almak istedim..
  • 19-01-2010, 12:28:31
    #4
    laptop arastırıyorum,fıyat ve ozellık olarak acer markanın en uygun oldugunu düşünür oldum.ancak bilgi ve tecrubesı olan arkadaslar bu konuda fikrini paylaşırlarsa ıyı olur.acer alınırmı?kullanılırmı?
  • 19-01-2010, 14:01:55
    #5
    veci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    laptop arastırıyorum,fıyat ve ozellık olarak acer markanın en uygun oldugunu düşünür oldum.ancak bilgi ve tecrubesı olan arkadaslar bu konuda fikrini paylaşırlarsa ıyı olur.acer alınırmı?kullanılırmı?
    laptopu aldim, gercekten memnunum. tavsiye ederim, ilk defa amd islemci kullaniyorum ama sorun yok
  • 19-01-2010, 15:03:14
    #6
    Acer 5100 Aspire almıştım 2 yıl önce hala kullanıyorum. Herhangi bir arıza vermedi bugüne dek maaşallah diyeyim. Ben Acer den gayet memnunum.
  • 19-01-2010, 15:09:28
    #7
    bende iki sene önce iki adet cihaz almıştım acer,hem yakın arkadaşım hem ben kullandık,tek bir sorun yaşamdım,özellikleri iyi bir cihazsa tavsiye ederim.
  • 19-01-2010, 15:12:21
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Acerı görünümüne ve özelliklerine göre fiyatının düşük olmasına kanıp aldım.Cihazın kasası berbat (aspire 5720), bataryanın ömrü diğer notebooklara göre daha kısa oldu.Tuş takımı çok dayanıksız vs.

    Acer mı? benden uzak Allaha yakın olsun
  • 19-01-2010, 15:12:38
    #9
    nette gormustum bir ara, amerikada yapilan arastirmaya gore en az tamire giden laptop markasi acer...