Dun indirimden aldik. Urunu geri verebiliyorum, acmadan once size danismak istedim...
Ozellikleri sunlar:
http://tweakers.net/pricewatch/24895....html#tab:info
490 euroya geldi bana. Sizce deger mi? islemcisi falan ozelliklerine bakip bana tavsiyede bulunursaniz cok sevinirim...
Bu Acer Laptop nasil?
8
●1.045
- 14-01-2010, 18:01:21Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4 gb ram, 500gb harddisk, LED ekran, Hd ekran karti gibi ozellikleri icin aldim, sadece islemcisinden emin olamadim, dusuk seviyeli midir orta midir yada yuksek midir anlamam. o yuzden de fikir almak istedim.. - 19-01-2010, 14:01:55laptopu aldim, gercekten memnunum. tavsiye ederim, ilk defa amd islemci kullaniyorum ama sorun yokveci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 19-01-2010, 15:03:14Acer 5100 Aspire almıştım 2 yıl önce hala kullanıyorum. Herhangi bir arıza vermedi bugüne dek maaşallah diyeyim. Ben Acer den gayet memnunum.