Gorgon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla özellik olarak fena değil ama acer dan bıktığım, tiksindiğim hatta lanet ettiğim için üste bana 490euro verseler almam

4 gb ram, 500gb harddisk, LED ekran, Hd ekran karti gibi ozellikleri icin aldim, sadece islemcisinden emin olamadim, dusuk seviyeli midir orta midir yada yuksek midir anlamam. o yuzden de fikir almak istedim..