laptop arastırıyorum,fıyat ve ozellık olarak acer markanın en uygun oldugunu düşünür oldum.ancak bilgi ve tecrubesı olan arkadaslar bu konuda fikrini paylaşırlarsa ıyı olur.acer alınırmı?kullanılırmı?
laptopu aldim, gercekten memnunum. tavsiye ederim, ilk defa amd islemci kullaniyorum ama sorun yok