laptop arastırıyorum,fıyat ve ozellık olarak acer markanın en uygun oldugunu düşünür oldum.ancak bilgi ve tecrubesı olan arkadaslar bu konuda fikrini paylaşırlarsa ıyı olur.acer alınırmı?kullanılırmı?