Notebook mu ? Netbook mu?
31
●2.726
- 11-12-2009, 13:15:42Üyeliği durduruldu
- 11-12-2009, 20:26:38oyun için kullanacaksanız tabiki notebook. netbook un adı üstünde internette iş yapanlar için. ben bayramda vatanda kampanya vardı aldım bi netbook. evde harici sürücü vardı. onla beraber kullanıyorum. masaüstü pclere göre canavar gibi acayip hızlı. hesaplıda.
ayrıca
ben lg x130 aldım. ekran kartına sadece paylaşımlı hafıza yazmışlar. 499 liraydı.man_blood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 11-12-2009, 20:34:47RazoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
4,5 saat aralıksız film izledim netbook ile, şehirler arası yolculukta + nette gezindim toplam 5 saat e yakın bunun neresi kötü
konu ne istediğinize bağlı.
evdeki bilgisayarım gibi her işi yapsın hızlıda olsun ve taşınabilir de olsun diyen biri netbook alırsa tabiki memnun kalmaz.
ama denize karşı , uzatayım ayaklarımı , açayıp netbook umu hem ufak işlerimi(msn,mail vb.) yapayım, arada film izleyeyim, ufak oyunlar oynayayım, hemde şarzı uzun gitsin istiyorsanız ( şekil ben gibi ) netbook uygun
Heli Bi Polis Müşterim Var. Devriyede Flim İzleyecem dedi Alma işe yaramaz dedim Aldi. Şarj 65 -70 dakika Da bitiyor.
