RazoR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir Bilgisayarci Olarak Kesinlikle Notebook

NetBook Sattim 10 15 tane Heli Bi Polis Müşterim Var. Devriyede Flim İzleyecem dedi Alma işe yaramaz dedim Aldi. Şarj 65 -70 dakika Da bitiyor.

4,5 saat aralıksız film izledim netbook ile, şehirler arası yolculukta + nette gezindim toplam 5 saat e yakın bunun neresi kötü

konu ne istediğinize bağlı.


evdeki bilgisayarım gibi her işi yapsın hızlıda olsun ve taşınabilir de olsun diyen biri netbook alırsa tabiki memnun kalmaz.


ama denize karşı , uzatayım ayaklarımı , açayıp netbook umu hem ufak işlerimi(msn,mail vb.) yapayım, arada film izleyeyim, ufak oyunlar oynayayım, hemde şarzı uzun gitsin istiyorsanız ( şekil ben gibi ) netbook uygun