oyun için kullanacaksanız tabiki notebook. netbook un adı üstünde internette iş yapanlar için. ben bayramda vatanda kampanya vardı aldım bi netbook. evde harici sürücü vardı. onla beraber kullanıyorum. masaüstü pclere göre canavar gibi acayip hızlı. hesaplıda.

ayrıca
man_blood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Netbook alıcaklara tavsiyem;

En çok satılan netbook lenovo s10 serisidir. n270 işlemciye sahip 1gb ram ve 256 paylaşımlı ekran kartı var. XP yüklüdür. tektuş format özelliği var her hangi bir şey oldugunda tek tuşla eski haline getirebilirsiniz.
Led ekrana sahip. SD girişi var. 3 usb yuvası var. gri renkli olanlarda 6cell pil var. Diğer pembe, beyaz ve siyahta 3 cell pil var. Teknosa Extra fiyatı 580 TL
ben lg x130 aldım. ekran kartına sadece paylaşımlı hafıza yazmışlar. 499 liraydı.