• 15-11-2009, 18:45:01
    #1
    Arkadaşlar Dizüstü Pc Almak istiyorum ama netbook mu notebook alayım karar veremedim
    öneri yapacak olan arkadaşlara model de belirtirse sevinirim limit 750 tl
  • 15-11-2009, 20:42:53
    #2
    Notebook al.Netbook çok ufak oluyor.Ben randuman alamadım.
  • 15-11-2009, 20:44:11
    #3
    Netbook alan arkadaşlarım pişman.

    Notebook öneririm.
  • 15-11-2009, 20:49:43
    #4
    bendece notebook al bende notebook var ama netbook da alıcam küçük olduğu için bazı işlerimi kolaylaştırcak.yoksa bende tavsiye etmem netbook u.
  • 15-11-2009, 21:47:48
    #5
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    notebook al.netbook çok ufak oluyor.ben randuman alamadım.
    randıman alamadım derken?
  • 15-11-2009, 22:09:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    netbook ihtiyaçlarımı kaşılamadığı için notebook.
  • 15-11-2009, 23:29:34
    #7
    Bana Küçük Birşeyler Lazımda Ondan Netbook u Soruyorum Notebook Olarak Küçük Modellerden Hangilerini Önerirsiniz
  • 15-11-2009, 23:39:36
    #8
    Notebook tavsiye ederim.
  • 15-11-2009, 23:41:14
    #9
    Üyeliği durduruldu
    notebook hocam kesinlikle ve şiddetle tavsiyem