Yazdığınız Monsterı kullanıyorum gayet kullanışlı
Şarjı az gidiyor ve sesi biraz fazla
Msi mi Monster mı?
15
●252
- 09-03-2022, 03:06:558 yıl monster kullandım. 2014te abra a7 aldım 2020de satıp tekrar yeni model Abra a7 aldım bir kere bile üzmedi yarı yolda bırakmadı. ben monsterla eski logosunda daha kadıköyde ufak dükkandayken tanıştım garanti konusunda 8 sene önce ne ise suanda da o şekildeler. suana kadar hiç üzmedi ve attığınız iki bilgisayar arasında ciddi anlamda monster önde kesinlikle monster alın derim
- 09-03-2022, 15:34:43monster neden pişmanlıktır hocam ? ikisi arasında kararsızım bende ama monsterda ne gibi olumsuzluklar yaşadınız veya gördünüz ?tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 15:48:03Metal kasa olanları el yakacak kadar ısınıyor mesela. oyunlarda donmalar yaşanıyor. 1 sene sonra özellikle ekranı gidiyor ekran kartı hatası veriyor birşeyler oluyor. fanı hayvan gibi ses çıkartmaya başlıyor.enesrendeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 15:50:14genel olarak karşılaştığınız bir sorun muydu yoksa sizin kullandığınız bir monster markalı pcde mi oluştu peki ? ısınma sorununu bende okudum ama abra için ısınma var tulparda ısınma ve fan sorunu gibi sorunlar yok diye algıladım ben okuduklarımdatatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-03-2022, 15:57:44biri 2019 biri 2021 olmak üzere 2 tulparda da aynı sorunları yaşadık.enesrendeci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle