tatarhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kesinlikle msi. monster pişmanlıktır.
monster neden pişmanlıktır hocam ? ikisi arasında kararsızım bende ama monsterda ne gibi olumsuzluklar yaşadınız veya gördünüz ?