monster neden pişmanlıktır hocam ? ikisi arasında kararsızım bende ama monsterda ne gibi olumsuzluklar yaşadınız veya gördünüz ?
Metal kasa olanları el yakacak kadar ısınıyor mesela. oyunlarda donmalar yaşanıyor. 1 sene sonra özellikle ekranı gidiyor ekran kartı hatası veriyor birşeyler oluyor. fanı hayvan gibi ses çıkartmaya başlıyor.