8 yıl monster kullandım. 2014te abra a7 aldım 2020de satıp tekrar yeni model Abra a7 aldım bir kere bile üzmedi yarı yolda bırakmadı. ben monsterla eski logosunda daha kadıköyde ufak dükkandayken tanıştım garanti konusunda 8 sene önce ne ise suanda da o şekildeler. suana kadar hiç üzmedi ve attığınız iki bilgisayar arasında ciddi anlamda monster önde kesinlikle monster alın derim