Fb 4-0 Gs - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Fb 4-0 Gs
40
●
3.075
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Fb 4-0 Gs
1
2
3
4
5
22-04-2006, 20:12:51
#1
deli dana
4-0 yendik ahuğa!!!
3 top direkten döndü onlar da yerleşseydi Tarih olacaktı
22-04-2006, 20:13:47
#2
siirvehikaye
Fnerbahçeyi tebrik ederim...
22-04-2006, 20:14:27
#3
heLL
Üyeliği durduruldu
kapak olsun aslanlarıma :
http://i.fenerbahce.com/images/giris/fbacilis.jpg
22-04-2006, 20:30:31
#4
deli dana
Dünyada iki büyük var biri Fener Bahce diğeri 70lik Rakı..
22-04-2006, 20:55:58
#5
chemeng
Üyeliği durduruldu
işte olay budur ŞAMPİYON FENERBAHÇE! artık gs lilerin konuşmaya hakkı yok!! bi takım böyle küçük düşürülür. ben gs yi hiç bu kadar aciz görmedim.
22-04-2006, 21:05:46
#6
mavicin
Evet gerçekten kapak olsun Gslilere. 4 - 0 olunca biran aklıma geçmişteki maç skoru geldi 6 - 0 ne günlerdi onlar beee :P
22-04-2006, 21:07:46
#7
-hy-
Misafir
nerde bu gs liler?
insan çıkar bi tebrik bari eder..
22-04-2006, 21:38:33
#8
chemeng
Üyeliği durduruldu
mavicin adlı üyeden alıntı:
Evet gerçekten kapak olsun Gslilere. 4 - 0 olunca biran aklıma geçmişteki maç skoru geldi 6 - 0 ne günlerdi onlar beee :P
valla benim de aklımdan geçmedi değil ah o direkler yok mu??
22-04-2006, 22:14:02
#9
Senbul
Üyeliği durduruldu
Tv de bir GS taraftar 3 ihtimalli mac demişdi
1-0 ; 2-0 ; 3-0 ama yanıldı
4-0 ihtimali unuttu.
1
2
3
4
5
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler