• 22-04-2006, 20:12:51
    #1
    4-0 yendik ahuğa!!!

    3 top direkten döndü onlar da yerleşseydi Tarih olacaktı
  • 22-04-2006, 20:13:47
    #2
    Fnerbahçeyi tebrik ederim...
  • 22-04-2006, 20:14:27
    #3
    Üyeliği durduruldu
    kapak olsun aslanlarıma : http://i.fenerbahce.com/images/giris/fbacilis.jpg
  • 22-04-2006, 20:30:31
    #4
    Dünyada iki büyük var biri Fener Bahce diğeri 70lik Rakı..
  • 22-04-2006, 20:55:58
    #5
    Üyeliği durduruldu
    işte olay budur ŞAMPİYON FENERBAHÇE! artık gs lilerin konuşmaya hakkı yok!! bi takım böyle küçük düşürülür. ben gs yi hiç bu kadar aciz görmedim.
  • 22-04-2006, 21:05:46
    #6
    Evet gerçekten kapak olsun Gslilere. 4 - 0 olunca biran aklıma geçmişteki maç skoru geldi 6 - 0 ne günlerdi onlar beee :P
  • 22-04-2006, 21:07:46
    #7
    Misafir
    nerde bu gs liler?
    insan çıkar bi tebrik bari eder..
  • 22-04-2006, 21:38:33
    #8
    Üyeliği durduruldu
    mavicin adlı üyeden alıntı:
    Evet gerçekten kapak olsun Gslilere. 4 - 0 olunca biran aklıma geçmişteki maç skoru geldi 6 - 0 ne günlerdi onlar beee :P
    valla benim de aklımdan geçmedi değil ah o direkler yok mu??
  • 22-04-2006, 22:14:02
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Tv de bir GS taraftar 3 ihtimalli mac demişdi 1-0 ; 2-0 ; 3-0 ama yanıldı
    4-0 ihtimali unuttu.