Konu
Fb 4-0 Gs
22-04-2006, 20:55:58
#5
chemeng
Üyeliği durduruldu
işte olay budur ŞAMPİYON FENERBAHÇE! artık gs lilerin konuşmaya hakkı yok!! bi takım böyle küçük düşürülür. ben gs yi hiç bu kadar aciz görmedim.