Konu
Fb 4-0 Gs
22-04-2006, 21:05:46
#6
mavicin
Evet gerçekten kapak olsun Gslilere. 4 - 0 olunca biran aklıma geçmişteki maç skoru geldi 6 - 0 ne günlerdi onlar beee :P