Konu
Fb 4-0 Gs
22-04-2006, 21:38:33
#8
chemeng
Üyeliği durduruldu
mavicin adlı üyeden alıntı:
Evet gerçekten kapak olsun Gslilere. 4 - 0 olunca biran aklıma geçmişteki maç skoru geldi 6 - 0 ne günlerdi onlar beee :P
valla benim de aklımdan geçmedi değil ah o direkler yok mu??