Olaya ters'ten bakalım 1 YTL 2$ olsa. USA halkı ne düşünürdü?
Euro $ karşısında degerli ve USA bunu dengelemek için elinden geleni yapıyor. $ yükselmesi hiç bir zaman bizim için iyi olmaz. ihracat gücünüz artarsa $ düşük olsun yüksek olsun ne çıkar sizin paranız degerli olunca. Paranızında degerli olabilmesi için diger paralara karşı savunma mekanizması maksimun seviyede güçlü olmalı.
Dolar 1,70'e çıkabilir !
38
●2.966
- 30-07-2007, 13:05:17Eposta Aktivasyonu GerekmekteKardeşlik yanlış anlama muhalefet yapmak için değil ama...odin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1YTL 2 $ olsa da alım gücü önemli olan.
Unutmayın paradan 6 sıfır attığımızı
Alım gücü düşük paramızın.
Biz şimdi 1 sıfır daha atsak paradan ?
O zaman 2 degil 8 dolar falan olur 1 YTL
Önemli olan alim gücü olsa gerek.
Ama yukarida arkadaşımızın dediği gibi artacaksa veya düşecekse yavaş yavaş kriz yaratmadan olmalı.
Borcu olanlarin borcunu kapatacak zaman olmalı
- 30-07-2007, 14:04:22MisafirTam türk işte harikasın hehe, bu arada merkez bankası 1.70 vs. gibi fiyatlara izin vereceğini sanmıyorum..karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
