Olaya ters'ten bakalım 1 YTL 2$ olsa. USA halkı ne düşünürdü?
Euro $ karşısında degerli ve USA bunu dengelemek için elinden geleni yapıyor. $ yükselmesi hiç bir zaman bizim için iyi olmaz. ihracat gücünüz artarsa $ düşük olsun yüksek olsun ne çıkar sizin paranız degerli olunca. Paranızında degerli olabilmesi için diger paralara karşı savunma mekanizması maksimun seviyede güçlü olmalı.
Kardeşlik yanlış anlama muhalefet yapmak için değil ama...
1YTL 2 $ olsa da alım gücü önemli olan.
Unutmayın paradan 6 sıfır attığımızı

Alım gücü düşük paramızın.
Biz şimdi 1 sıfır daha atsak paradan ?
O zaman 2 degil 8 dolar falan olur 1 YTL
Önemli olan alim gücü olsa gerek.
Ama yukarida arkadaşımızın dediği gibi artacaksa veya düşecekse yavaş yavaş kriz yaratmadan olmalı.
Borcu olanlarin borcunu kapatacak zaman olmalı