karacoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adsense ödemeleri öncesi olsa daha iyi olur
Tam türk işte harikasın hehe, bu arada merkez bankası 1.70 vs. gibi fiyatlara izin vereceğini sanmıyorum..