Olaya ters'ten bakalım 1 YTL 2$ olsa. USA halkı ne düşünürdü?
Euro $ karşısında degerli ve USA bunu dengelemek için elinden geleni yapıyor. $ yükselmesi hiç bir zaman bizim için iyi olmaz. ihracat gücünüz artarsa $ düşük olsun yüksek olsun ne çıkar sizin paranız degerli olunca. Paranızında degerli olabilmesi için diger paralara karşı savunma mekanizması maksimun seviyede güçlü olmalı.