• 30-07-2007, 14:59:01
    #28
    Arkadaşlar Hükümet Kurulsun Kabine Oluşsun Dolar Rayına Oturur. Cumhurbaşkanlığıda Çıkmaza Girmiyor O yüzden Dolar 1,3 yada 1,35 Seviyelerine Gelcek . Çok Düşmesi İyi Değil ithalat Artarsa Yurt İçindeki Esnaf Perişan Olur.
  • 30-07-2007, 15:01:02
    #29
    hay adsensenize ya gidin adsense de yasayın o zmn

    adsensemi yiyosunuz sofrada...

    dolar çıkmaz o kaar 1.7 naptınız ya
  • 30-07-2007, 15:46:01
    #30
    Üyeliği durduruldu
    dolar 1.70 olursa € 5 YTL olur aradaki dengeyi kurmak çok önemlidir. dolar 1400-1500 hayatta geçmez. Mark gibi olucak
  • 30-07-2007, 16:04:40
    #31
    Merkez bankasi Izın vermez Elinde saten yuksek seviyede Dolar rezervi var bir miktarinin piyasaya saldimi dolar tekrar Düşüş trendine Girer.

    Kısa Sürede dalgalanmalar olabilir. ama Merkez Bankasi kont. altinda devam eder Diye Düşünüyorum. ne kadar serbest piyasa Olsakda Sonuçta Sabit Kur politikasi Şuan Türkiye için en iyisi herşeyi Kont. aLtindan tutmak Lazim.

    eminimki kısa vadeli dalgalanmalar sadece.
  • 30-07-2007, 16:16:19
    #32
    Üyeliği durduruldu
    1.70 abartı ama artarsa 1.45 - 1.50 civarına çıkabilir en fazla....
  • 30-07-2007, 16:52:22
    #33
    Türkiye eski türkiye değil bir iki spekülasyonla bir iki dalgalanmayla allak bullak olmaz tabiki biraz iner biraz çıkar ama öyle herkesi korkutacak bir hamle yapmaz
  • 30-07-2007, 17:23:29
    #34
    Haber sitesi / radyosu / tv.si olduğunu iddia eden bazı patron maşalarının haftasonundan beri avazları çıka çıka bu tür bir deyim yerindeyse provakasyon yapmaları bu haberin provakatif bir haber olabileceğini düşündürdü bana.
    Ne yani, Amerika'da 3-5 mortgage şirketi iflas etti diye Türkiye ekonomisi krize mi girecek, tabi ki hayır.
    "Ama girse hiç de fena olmaz, seçim öncesi aldığımız ve elimizde patlayan dolarları yüksek karlarla elden çıkartırız" düşüncesinde olan vatan hainleri yüzünden bu haberlerin saatbaşı tvlerde, radyolarda, internet sitelerinde baş haber, manşet haber yapılması hiç de tuhafıma gitmiyor.
    Eve götüreceği ekmeğin parasını denkleştirmek derdinde olan insanların dertleri onların umurunda mı, tabi ki değil!
    Aldıkları kredilerle ayakta duran, büyüme çabasında olan KOBİ'lerin sıkıntıları onların umurunda mı, tabi ki değil!
    Çünkü onların holdingleri, banka hesaplarında milyar dolarları var ve kaybedecekleri şeylerin en fazlası 3-5 gecede, 5-10 o...pu için harcadıkları para kadar.

    Ama ekonomik göstergeler bu ciğerci kedilerinin ağız sularının daha çok akacağı yönünde.
  • 30-07-2007, 17:34:35
    #35
    1 ytl inicekti hani
  • 30-07-2007, 17:58:26
    #36
    Kurumsal PLUS
    Ekonomistler çok tutarsız seçim öncesi 1 ytl olacak 1 -2 ay içinde diyorlardı şimdide 1.70 doların artması veya ucuzlaması merkez bankasının elinde olsada %60 lık kısmıda Amerika elindedir unutmayın oyüzden 1.70 olacagını kimse şimdiden bilemez.