Arkadaşlar Hükümet Kurulsun Kabine Oluşsun Dolar Rayına Oturur. Cumhurbaşkanlığıda Çıkmaza Girmiyor O yüzden Dolar 1,3 yada 1,35 Seviyelerine Gelcek . Çok Düşmesi İyi Değil ithalat Artarsa Yurt İçindeki Esnaf Perişan Olur.