Konu
Dolar 1,70'e çıkabilir !
30-07-2007, 14:59:01
#28
LeXMaS
Arkadaşlar Hükümet Kurulsun Kabine Oluşsun Dolar Rayına Oturur. Cumhurbaşkanlığıda Çıkmaza Girmiyor O yüzden Dolar 1,3 yada 1,35 Seviyelerine Gelcek . Çok Düşmesi İyi Değil ithalat Artarsa Yurt İçindeki Esnaf Perişan Olur.