• 01-02-2006, 04:50:15
    #10
    ne Almanya sı yaw o nerden çıktı ****
  • 01-02-2006, 04:50:42
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Bende gittim zamanında Şehir güzel kızlar güzel ortam güzel. Para harcamaya gelince, ayda 300$ ile (ev kirası dahil) Paşalar gibi yaşıyabiliyosunuz. Birde isterseniz üniv. size iş ayarlıyor. ayda 100-200$ maaşla gerçi internet baba heryerde.. Ancak gitmeden önce iyice araştırın. Sonra g.t gibi kalmayın. Özellikle askerlik problemine dikkat edin. TR de bi açık üniv. felan girmeden gitmeyin derim..
  • 01-02-2006, 04:51:51
    #12
    ya oraya gidince özel öğrenci statüsünde oluyosun.askerlik uzuyo yani ama diploman tr de geçmediği için uzun süreli askerlik yapıyosun lise mezunları gibi.
  • 01-02-2006, 05:16:09
    #13
    walla benim kız için gitme niyetim yok.fazla kızlara takılanlarında sonunda hayır yok
  • 01-02-2006, 05:25:41
    #14
    ha beyler şunuda söyleyeyim denklik olayıda yakında değişecek.Avrupa Birliği yüzünden Lizbon Anlaşmasına göre YÖK zorunlu olarak kabul edecek oradaki diplomanızı.okulu bitirene kadar değişir yüksek ihtimal.
  • 01-02-2006, 05:32:15
    #15
    Üyeliği durduruldu
    Orada okuyunca zaten dil sorununuz kalmayacak ve 5-6 yılda zaten vatandaşlık alırsınız. TR ye dönüp burada çalışmak mantıksız olur. Hazır gitmişken AB ülkelerinden birine kapak atıp iş bulmak daha mantıklı. Ancak hiçbirşey uzaktan göründüğü gibi değil. Bu işler çok çok zor dikkatli olun derim..
  • 01-02-2006, 05:34:51
    #16
    ewet bende o işi düşünüyorum zaten.vatandaşlık alıp orada yaşamak daha iyi olur.
    tek sorun yabancı dil onuda o sürede hallederiz heralde.
    devamlı yer değiştirdiğim için zaten benim için sorun olmaz.5 şehirde oturdum şimdiye kadar.yurtdışınada çıktık baya, gerçi hep aynı ülkeye gittik ya neyse
  • 01-02-2006, 11:02:20
    #17
    2 yıldan beri okuyorum toplum okula gittiğim gün sayısı 15'i geçmez,

    Harby ukranyada gelsemmi ?? Orda bir dünya kız vardır, hepside manken gibi hmm olmazsa zaten marzenbecher sen ortamı ayarla evi, kızları burdan uçakla 1 saatdir günü birlik geliriz sabah gelir akşam gideriz ama mutlaka ortamı ayarla
  • 01-02-2006, 11:38:31
    #18
    Üyeliği durduruldu
    gereksiz atraksiyon gibi geldi bana.
    Ha zaten c.ü matematik öğretmenliğinden memnunum da.
    yılda 5000 dolardan fazla para gömeceksin ayrıca korku çok vardır bu konuda.
    İnsanlar radikal kararlar veremezler böyle kolay kolay.
    bence ukraynaya gidip okumak kumardır sende bence 2 kere düşün.
    Yada geçerliliği olan yerlerde paralı oku.
    Bana deseler Stanford'fa Berkeley'de okuycan çık yılda 10 bin dolar bölümü bırakır okurum.