Orada okuyunca zaten dil sorununuz kalmayacak ve 5-6 yılda zaten vatandaşlık alırsınız. TR ye dönüp burada çalışmak mantıksız olur. Hazır gitmişken AB ülkelerinden birine kapak atıp iş bulmak daha mantıklı. Ancak hiçbirşey uzaktan göründüğü gibi değil. Bu işler çok çok zor dikkatli olun derim..