Bende gittim zamanında Şehir güzel kızlar güzel ortam güzel. Para harcamaya gelince, ayda 300$ ile (ev kirası dahil) Paşalar gibi yaşıyabiliyosunuz. Birde isterseniz üniv. size iş ayarlıyor. ayda 100-200$ maaşla gerçi internet baba heryerde.. Ancak gitmeden önce iyice araştırın. Sonra g.t gibi kalmayın. Özellikle askerlik problemine dikkat edin. TR de bi açık üniv. felan girmeden gitmeyin derim..