• 01-02-2006, 18:17:23
    #28
    msn den görüşleim de şu son kelimeyi anlamadım "kaçm" ?
  • 01-02-2006, 18:21:54
    #29
    bende mi gitsem acep
  • 01-02-2006, 18:29:31
    #30
    Misafir
    gel murat sensiz olmaz

    "kaçm" kaçma demek istedim
  • 01-02-2006, 18:36:11
    #31
    he oke ben kaçmam merak etmeyin hep buralarda olurum.
    ha bu arada son aldığım habere göre votka 1$
  • 01-02-2006, 18:37:37
    #32
    Misafir
    su kaç paraymış ona göre sumu votka mı içecez karar verelim
  • 01-02-2006, 18:38:36
    #33
    tamam gidiyoruz
  • 01-02-2006, 18:39:01
    #34
    su pahalı **** şişe 1,5$ pınar su hemde.buradan çantaya atmak lazım suları
  • 01-02-2006, 18:41:16
    #35
    Misafir
    sittiret su içmeyiz
  • 01-02-2006, 18:42:17
    #36
    Misafir
    cantaya atta kacakci diye hapse atsinlar