• 01-02-2006, 18:42:51
    #37
    ewet bende öyle düşünmüştüm zaten.ya milletin isyan ettiği şeylerden biri "yemek".bi mcdonalds var diyolar adam gibi.onda da hep kilo alıyolarmış.ben derimki gidelim oraya açalım bi dönerci.oh mis gibi olur.adınıda "Web Döner" koyarız.hatta site bile açar online sipariş alırız oradan
  • 01-02-2006, 18:44:16
    #38
    Misafir
    webdoner.com

    marzenbecher siparisleri evlere goturur bizde siparisleri bildiririz digerleri ise doneri hazirlar
  • 01-02-2006, 18:44:59
    #39
    ben yerim walla
  • 01-02-2006, 18:45:22
    #40
    Misafir
    doner bana uyar
  • 01-02-2006, 18:46:38
    #41
    Misafir
    muratozcirpici ve zeynelkoc doneri hazirlayacak
    ben siparisleri kontrol edecegim
    marzenbecher ise siparisleri teslim edecek (ona bide motor aliriz onla gidip gelir )
  • 01-02-2006, 18:49:02
    #42
    Cover adlı üyeden alıntı:
    muratozcirpici ve zeynelkoc doneri hazirlayacak
    ben siparisleri kontrol edecegim
    marzenbecher ise siparisleri teslim edecek (ona bide motor aliriz onla gidip gelir )

    ona bi tane iyinetadmin veririz yeter motora para vermek le ugasmayalım
  • 01-02-2006, 19:16:34
    #43
    ben kalitesiz motorlara binmiyorum hocam.şimdi yolda falan kalır onla uğraşamam.
    sonuçta müşteri memnuniyeti önemli
  • 01-02-2006, 20:26:50
    #44
    Misafir
    buradaki okul işi olmazsa bende gelirim ama askerlik işinin halledilmesi lazım çünkü sırf o yüzden gelecem
  • 01-02-2006, 20:34:07
    #45
    özel öğrenci statüsünde oluyosun galiba.o yüzden askerlik uzuyoooo.
    karar değiştirdim kiev e gidecektim donetsk e gidiyorum
    shaktar lı tolga ile alem yapacaz lucescu yu çatlatacaz onu çağırmayıp.
    okullarda çok daha ucuz kiev e göre