ewet bende öyle düşünmüştüm zaten.ya milletin isyan ettiği şeylerden biri "yemek".bi mcdonalds var diyolar adam gibi.onda da hep kilo alıyolarmış.ben derimki gidelim oraya açalım bi dönerci.oh mis gibi olur.adınıda "Web Döner" koyarız.hatta site bile açar online sipariş alırız oradan