özel öğrenci statüsünde oluyosun galiba.o yüzden askerlik uzuyoooo.
karar değiştirdim kiev e gidecektim donetsk e gidiyorum
shaktar lı tolga ile alem yapacaz lucescu yu çatlatacaz onu çağırmayıp.
okullarda çok daha ucuz kiev e göre