ewet bende o işi düşünüyorum zaten.vatandaşlık alıp orada yaşamak daha iyi olur.
tek sorun yabancı dil onuda o sürede hallederiz heralde.
devamlı yer değiştirdiğim için zaten benim için sorun olmaz.5 şehirde oturdum şimdiye kadar.yurtdışınada çıktık baya, gerçi hep aynı ülkeye gittik ya neyse