Gündem sürekli yoğun ve karışık ama ben hepsinden önce ekonomik olarak gündemden konuşmak istiyorum. 45-50 bin düzenli maaş alan biriyim. 31 yaşındayım.
Alım gücü aydan aya o kadar çok düşüyor ki yeni, az maliyetli bir iş modeli kurmak için bile kredi çekmek gerekiyor. Çevremdeki insanlarla da konuştuğumda esnafı falan herkes batakta nasıl dönüyor çarklar hayret ediyorum. Keyif yapmaya ne moral ne imkan var. Resmen 70-80 senelik sirvivor içinde gibiyiz.
Gündem konuşalım
12
●250
- 08-05-2026, 20:23:59bazen şeytan diyor bankalarını komple boşalt kredilerini çek kredi kartlarını postan geçir onları da boşalt git başka ülkeye yerleş ama işte şeytan diyor.
- 08-05-2026, 20:24:53az evvel geldik marketten 1700 gibi çıktı bunun içinde sigara vs var yani bir markette 1 poşette yalan oldu günlük kazanç sizin maaşa göre
- 08-05-2026, 20:25:20Başka ülkede kısıtlı imkanlarla da yaşamak zor bende düşündüm. En basitinden sağlık imkanlarına Türkiye kadar başka ülkede kolay ulaşamıyorsun. 20 yaşında değiliz ki artık risk seviyemiz de azaldı.frozenruzgar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2026, 20:26:27Tüm endekslerin dışına çıktı maaşımız. Hesaptan ziyade karın tokluğuna odaklanıyoruz.ahmetce332733 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-05-2026, 20:27:24Biz çocukken 2000 li yıllarda tv de enflasyon canavarından bahsederlerdi. Böyle grafikler olur yanında dinozora benzer bir canavar olurdu. Sonra ucu yontulmuş odunu gösteren "kazık" haberleri olurdu. Her sene o kazık uzardı temsili olarak. Şimdi o dönemdeki insanların neler yaşadığı çok iyi anlıyoruz zira o dönemden bile daha kötü bir dönemdeyiz. Gelgelelim 2 gün sonra pazar günü seçim olsa memleketi bu duruma getiren parti yüzde 40 oy alabilme potansiyeline sahip. Yani celladına aşık bir toplum var ortada.
- 08-05-2026, 20:27:34bizden sonraki kuşağın durumuna üzülüyorum ama bir gün daha güzel olur inşallah ama bu şartlarda gençlerin durumu çok kötü
- 08-05-2026, 20:30:40yeniden dönme şansım olsa bir dk durmam 90 lar harikaydı benim için en azından sabah katmer sütle başlarız mesaiye öğlen kebap akşam evdeyiz 8 den sonra bilardo salonu gece 12 ye kadar 12 gibi börekçi sıcak börek sonra ev ve uyku her hafta 1 kot pantolon ve tişört kesinlikle alınır bu yaşam tarzına daha da yeterdi kazancımız hani diyorlar ya bizi geriye attılar 90 lara atılsam yeter !!yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle