Biz çocukken 2000 li yıllarda tv de enflasyon canavarından bahsederlerdi. Böyle grafikler olur yanında dinozora benzer bir canavar olurdu. Sonra ucu yontulmuş odunu gösteren "kazık" haberleri olurdu. Her sene o kazık uzardı temsili olarak. Şimdi o dönemdeki insanların neler yaşadığı çok iyi anlıyoruz zira o dönemden bile daha kötü bir dönemdeyiz. Gelgelelim 2 gün sonra pazar günü seçim olsa memleketi bu duruma getiren parti yüzde 40 oy alabilme potansiyeline sahip. Yani celladına aşık bir toplum var ortada.