Biz çocukken 2000 li yıllarda tv de enflasyon canavarından bahsederlerdi. Böyle grafikler olur yanında dinozora benzer bir canavar olurdu. Sonra ucu yontulmuş odunu gösteren "kazık" haberleri olurdu. Her sene o kazık uzardı temsili olarak. Şimdi o dönemdeki insanların neler yaşadığı çok iyi anlıyoruz zira o dönemden bile daha kötü bir dönemdeyiz. Gelgelelim 2 gün sonra pazar günü seçim olsa memleketi bu duruma getiren parti yüzde 40 oy alabilme potansiyeline sahip. Yani celladına aşık bir toplum var ortada.
yeniden dönme şansım olsa bir dk durmam 90 lar harikaydı benim için en azından
sabah katmer sütle başlarız mesaiye öğlen kebap akşam evdeyiz 8 den sonra bilardo salonu gece 12 ye kadar 12 gibi börekçi sıcak börek sonra ev ve uyku her hafta 1 kot pantolon ve tişört kesinlikle alınır bu yaşam tarzına daha da yeterdi kazancımız hani diyorlar ya bizi geriye attılar 90 lara atılsam yeter !!