Gündem sürekli yoğun ve karışık ama ben hepsinden önce ekonomik olarak gündemden konuşmak istiyorum. 45-50 bin düzenli maaş alan biriyim. 31 yaşındayım.

Alım gücü aydan aya o kadar çok düşüyor ki yeni, az maliyetli bir iş modeli kurmak için bile kredi çekmek gerekiyor. Çevremdeki insanlarla da konuştuğumda esnafı falan herkes batakta nasıl dönüyor çarklar hayret ediyorum. Keyif yapmaya ne moral ne imkan var. Resmen 70-80 senelik sirvivor içinde gibiyiz.