• 08-05-2026, 20:31:40
    #10
    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnstagrama bakıyorum arkadaşlarım milyoner gibi yaşıyor. Yolda karşılaşsam acımdan ölüyorum diyor. Ortalık bi değişik.
    Popüler kültürde ezik durmamak namus meselesi olmuş insanlar için.

    yunnux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz çocukken 2000 li yıllarda tv de enflasyon canavarından bahsederlerdi. Böyle grafikler olur yanında dinozora benzer bir canavar olurdu. Sonra ucu yontulmuş odunu gösteren "kazık" haberleri olurdu. Her sene o kazık uzardı temsili olarak. Şimdi o dönemdeki insanların neler yaşadığı çok iyi anlıyoruz zira o dönemden bile daha kötü bir dönemdeyiz. Gelgelelim 2 gün sonra pazar günü seçim olsa memleketi bu duruma getiren parti yüzde 40 oy alabilme potansiyeline sahip. Yani celladına aşık bir toplum var ortada.
    Kesinlikle katılıyorum. Hatta en daha kötü durumda %45 olacağına eminim.

    ahmetce332733 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bizden sonraki kuşağın durumuna üzülüyorum ama bir gün daha güzel olur inşallah ama bu şartlarda gençlerin durumu çok kötü
    Bizden sonraki kuşakların işi daha da zor ki kaldıramıyorlar bu yorgunluğu. Bir sürü haberde görüyoruz. Erken farkındalık kazandıkları için her şeyi net görüyorlar.
  • 08-05-2026, 20:33:48
    #11
    ahmetce332733 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yeniden dönme şansım olsa bir dk durmam 90 lar harikaydı benim için en azından sabah katmer sütle başlarız mesaiye öğlen kebap akşam evdeyiz 8 den sonra bilardo salonu gece 12 ye kadar 12 gibi börekçi sıcak börek sonra ev ve uyku her hafta 1 kot pantolon ve tişört kesinlikle alınır bu yaşam tarzına daha da yeterdi kazancımız hani diyorlar ya bizi geriye attılar 90 lara atılsam yeter !!
    Bende 90larda yırtılan ayakkabımı iple dikerdim,önlüksüz okula giderdim,çantam yamalı bohça gibiydi köyde yaşıyorduk o zaman durumumuz yoktu.
  • 08-05-2026, 20:53:27
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sağlık sistemi kötülenen ülkelerde kimse hastane kapısı önünde çaresizlikten can vermiyor. Türkiye'de hastaneler altın kaplama olsa ne yazar? Sokağa adım attığın an Azrail’le yazı tura atıyorsun, can güvenliğin pamuk ipliğine bağlı. Ben iki yıldır Batum’dayım; ne gelecek kaygım kaldı ne de 'yarın ne olacak' sancım. Ticaretim tıkırında, kafam rahat. Türkiye’de kiralık '1+1 mezar' fiyatına, burada bahçeli dubleks evde yaşıyorum. Araba fiyatları dersen, hayal bile edemeyeceğiniz seviyelere düştü. Öve öve bitiremem çünkü gerçek bu; çok uzağa da gitmedim, hemen sınırın öte yanındayım ama dünyalar kadar fark var.

    Dış güçler düğmeye bastı yeğenim. Onlar istemiyor ki Türkiye şahlansın. İHA yaptık, SİHA yaptık, ondan kuduruyorlar(!)
  • 08-05-2026, 21:03:54
    #13
    tuyo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sağlık sistemi kötülenen ülkelerde kimse hastane kapısı önünde çaresizlikten can vermiyor. Türkiye'de hastaneler altın kaplama olsa ne yazar? Sokağa adım attığın an Azrail’le yazı tura atıyorsun, can güvenliğin pamuk ipliğine bağlı. Ben iki yıldır Batum’dayım; ne gelecek kaygım kaldı ne de 'yarın ne olacak' sancım. Ticaretim tıkırında, kafam rahat. Türkiye’de kiralık '1+1 mezar' fiyatına, burada bahçeli dubleks evde yaşıyorum. Araba fiyatları dersen, hayal bile edemeyeceğiniz seviyelere düştü. Öve öve bitiremem çünkü gerçek bu; çok uzağa da gitmedim, hemen sınırın öte yanındayım ama dünyalar kadar fark var.

    Dış güçler düğmeye bastı yeğenim. Onlar istemiyor ki Türkiye şahlansın. İHA yaptık, SİHA yaptık, ondan kuduruyorlar(!)
    Gürcistan'ı da bir ara araştırmıştım ama orada da sokak çeteleri çokmuş ve polisler yabancı uyrukluları sevmiyormuş. Ayrıca iş konusunda fikir verirsen gitmeyi düşünenler için.