yeniden dönme şansım olsa bir dk durmam 90 lar harikaydı benim için en azından sabah katmer sütle başlarız mesaiye öğlen kebap akşam evdeyiz 8 den sonra bilardo salonu gece 12 ye kadar 12 gibi börekçi sıcak börek sonra ev ve uyku her hafta 1 kot pantolon ve tişört kesinlikle alınır bu yaşam tarzına daha da yeterdi kazancımız hani diyorlar ya bizi geriye attılar 90 lara atılsam yeter !!
Bende 90larda yırtılan ayakkabımı iple dikerdim,önlüksüz okula giderdim,çantam yamalı bohça gibiydi köyde yaşıyorduk o zaman durumumuz yoktu.