Sağlık sistemi kötülenen ülkelerde kimse hastane kapısı önünde çaresizlikten can vermiyor. Türkiye'de hastaneler altın kaplama olsa ne yazar? Sokağa adım attığın an Azraille yazı tura atıyorsun, can güvenliğin pamuk ipliğine bağlı. Ben iki yıldır Batumdayım; ne gelecek kaygım kaldı ne de 'yarın ne olacak' sancım. Ticaretim tıkırında, kafam rahat. Türkiyede kiralık '1+1 mezar' fiyatına, burada bahçeli dubleks evde yaşıyorum. Araba fiyatları dersen, hayal bile edemeyeceğiniz seviyelere düştü. Öve öve bitiremem çünkü gerçek bu; çok uzağa da gitmedim, hemen sınırın öte yanındayım ama dünyalar kadar fark var.
Dış güçler düğmeye bastı yeğenim. Onlar istemiyor ki Türkiye şahlansın. İHA yaptık, SİHA yaptık, ondan kuduruyorlar(!)
Gürcistan'ı da bir ara araştırmıştım ama orada da sokak çeteleri çokmuş ve polisler yabancı uyrukluları sevmiyormuş. Ayrıca iş konusunda fikir verirsen gitmeyi düşünenler için.