byrmcskn adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
3. Dünya Savaşı loading....
83
●6.052
- 24-06-2024, 03:05:57Onu bilmeyen salak varsa zaten bir şey anlatma. 335.000 NATO'daki görev gücü Türkiyenin sadece. Toplam 800.000 şu anda sanırım. Bütün avrupayı toplasan bu rakam çıkmıyor
- 24-06-2024, 03:07:27Birde bu istatistiğin şöyle bir tarafı var hocam. Biz sürekli savaşan bir toplumuz. Sizce bu coğrafyada durduk ama bize saldırmadılar mı sanıyorsunuz. Yıllardır savaşıyoruz. Yani Türkiyeyi kolay kolay cephe savaşında yenecek ülke yok. Bunu boşa demiyorum. Yaa kardeşim sende amma salladınbyrmcskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2024, 03:10:38Öyle kardeşim şükür ordunuz mükemmele yakın. Tek sıkıntı bizde para. Eğer enerji ve silah satışını başarabilir ise Türkiye, muhteşem bir güce ulaşabilir. Her ne olursa olsun gerçekten Avrupa çok çok sıkıntılı bir durumda. Bence dediğin gibi küresel sermaye nerede durursa konusu ama bellimi çin tarafında duracak yoksa 20 sene gibi kısa bir zamanda süper güç konumuna gelmezdi çin. Ama Çin ABD'Yİ rahmet okutur gibime geliyorserhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2024, 03:12:00İsrail lübnanı geçemez konusunda haklısınız. ama israili gözünde o kadar büyütüp, hayranlık duyan bi kitle varki, Gerçekleri görmeden yorup yapıp komik duruma düşüyolar. Daha geçen gün israil ordu sözcüsü haması yok edemeyiz, birbirimizi kandırmayalım diye açıklama yaptı, Kaldıki hizbullahı bitirecek. Adamlar daha geçen gün 9 dakikalık dron görüntüsü paylaştılar. İsrailin elindeki hayfa limanını ve kritik noktaları bildiğin dalga geçe geçe görüntülemişler 9 dakika boyunca ve bunu yayınladılar. İşgalci katil israil hamasın ve hizbullahın karşısında ağır kayıplar verince, dünyanın gözü önünde rezil olunca hıncını gidip savaş uçaklarıyla çocukların kadınların sivillerin olduğu çadırları yerleşim yerlerini bombalamakla çıkarıyo. Hastane, okul, cami, kilise demeden bombalayıp duruyo.WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2024, 03:12:26O kadar çok ki hocam. Şaşırıyorum bazen.WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yukarıdaki yorumuna cevap vereceğim. Aslında İsrail şuan bizim güneyimizde. Adam çıkıp diyor ya. Biz 6.5 milyonun oyunu aldık. Haddinizi bilin diye. Bunu diyenler işte ülkeyi bölmek isteyen kesim. Ama şu var. Bunu nasıl yapacaklar. Bu öyle kolay değil. İsterse orada hiç bir insan yaşamıyor olsun. Orayı öyle kolay bölemezler. Hee, zaten dediğiniz gibi oradan yapacaklar ne yapacaklarsa. Aha yangın çıktı. Ondan mı çıktı bilinmez ama tetikte olmak lazım. Türkiye ilerleyen zamanlarda inşallah Atamızın vadettiği misaki milli sınırlarını masaya koyacaktır. İşte o zaman dananın kuyruğu kopacak. Buna Türk devlet aklı karar verecek. Bakın, Türkiye değil. Türk devlet aklı.
Hakkımızda hayırlısı. Yoruldum hocam. Parmaklarım ağrıdı 😅 - 24-06-2024, 03:15:19İyi geceler kardeşim bende kaçar herkes kendine dikkat etsinbyrmcskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-06-2024, 03:16:45İsrailin demir kubbesini Filistinli bir hacker hackledi. Mit malezyada çocuğu eliyle koymuş gibi mossad bulmadan alıp getirdiEnsalgl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu habere bir bakın.
Yani dediğiniz gibi. İsrail şuan bir çok kesimin gözünde kahraman ilan ediliyor. İsrail gerçek bir orduyla savaşacak güç ve kuvvete sahip değil. Gerçek bir ordudan kastımı anladınız. Yani İsrail haması geçemez. Çünkü Türkiye hamasta. Bunu göremeyecek kadar kör olmayalım
- 24-06-2024, 03:19:47dünya savaşı ile ülkeler arası savaşı bir tutmayalım. dünya savaşında bir taraf galip gelene kadar insan hakları diye bir şeyden söz etmek çok zordur.
yani, olası bir dünya davaşında israil lübnanı sadece 1 hafta içinde haritadan siler. Hamas ya da filistin çoktan tarih olmuş olur zaten.
Ülkemize gelirsek evet bir çok avrupa ülkesine göre çok iyiyiz ama iş global savaşa gelince bizde en fazla 2 hatta dayanırız ülke olarak. sonrasındaki mücadele küçük ve bölgesel olacaktır.
Savaş konusunda kimse övünecek şeyler söylememeli, evet muhtemel ortam gerginleşiyor ekonomik nedenlerle (global anlamda) ama bu bir savaş çıkarmak için yeterli değil henüz.