Birde bu istatistiğin şöyle bir tarafı var hocam. Biz sürekli savaşan bir toplumuz. Sizce bu coğrafyada durduk ama bize saldırmadılar mı sanıyorsunuz. Yıllardır savaşıyoruz. Yani Türkiyeyi kolay kolay cephe savaşında yenecek ülke yok. Bunu boşa demiyorum. Yaa kardeşim sende amma salladın