• 24-06-2024, 02:51:36
    #19
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok kolay sanıyorsunuz 21. yüzyılda bu savaş işlerini. Hiçbir ülkede savaşa girecek ekonomi yok. Amerika olmasa Ukrayna çoktan düşmüştü. Amerika'da da artık o bütçe yok, milyarlarca dolar para yaktılar Ukrayna'da. Hiçbir şey çıkmaz, standart gövde gösterisi.
    Hocam lütfen yanlış anlama ama. Kimse savaşı istemez zaten. Bizim medyamız sağ olsun. Hiçbir bilgiyi paylaşmıyor. Daha geçenlerde Sırp cumhurbaşkanı, 4 - 5 aylık bir periyot var diyor savaş için. Kimse barıştan bahsetmiyor. Herkes savaşı konuşuyor diyor.

    Şimdi, bu sözü falanca bir tarihçi ya da başka biri söylese. Derim ki, traş takımını almış bizi kesiyor. Ama ülkenin cumhurbaşkanı bunu diyor. Un, şeker falan stoklayın diyor. Yani bilmiyorum. Umarım senin dediğin gibi olur. Yoksa savaşı kim ister hocam. Ama artık şu bir gerçek. Bugün olmazsa yarın illaki bir savaş olacak gibi görünüyor.
  • 24-06-2024, 02:54:40
    #20
    Geçen sene romanya mangalia da bulunmuştum 1 hafta ama pek böyle birşey görmedim sanırım bunlar yeni bakalım gelecek bize daha neler gösterecek
  • 24-06-2024, 02:55:50
    #21
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lütfen yanlış anlama ama. Kimse savaşı istemez zaten. Bizim medyamız sağ olsun. Hiçbir bilgiyi paylaşmıyor. Daha geçenlerde Sırp cumhurbaşkanı, 4 - 5 aylık bir periyot var diyor savaş için. Kimse barıştan bahsetmiyor. Herkes savaşı konuşuyor diyor.

    Şimdi, bu sözü falanca bir tarihçi ya da başka biri söylese. Derim ki, traş takımını almış bizi kesiyor. Ama ülkenin cumhurbaşkanı bunu diyor. Un, şeker falan stoklayın diyor. Yani bilmiyorum. Umarım senin dediğin gibi olur. Yoksa savaşı kim ister hocam. Ama artık şu bir gerçek. Bugün olmazsa yarın illaki bir savaş olacak gibi görünüyor.
    Amerika ben battım hepiniz batın konumunda şu anda batarken yanında herkesi götürmek istiyor. İsrail'e gelince, tek başına Lübnan bile geçemez daha hamas'a bir şey yapamadı, ama savaş çıkar bahane edilerek destek alırsa malzeme olarak değil bildiğin asker gücü olarak, Suriye, Irak, Lübnan zaten param parça vaad edilmiş toprakların yüzde 75'ini bitirir bu savaşta kalanı için ise parçalama politikasına gider yine. Milletimiz sağolsun parçalayacak yer arıyor şu anda az kafayı çalıştıramadılar gitti.

    Vurdum duymazlar burada da var o kadar askeri olay oluyor kimsenin umrumda değil. Al sana teknolojinin robotlaştırdığı insanlar
  • 24-06-2024, 02:57:18
    #22
    byrmcskn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen sene romanya mangalia da bulunmuştum 1 hafta ama pek böyle birşey görmedim sanırım bunlar yeni bakalım gelecek bize daha neler gösterecek
    Mangalya Bulgar sınırının yanı oradan bir sevkiyat olmaz. Köstence'de lumina gibi kasabalar var orada çok yoğun içinde de yok köstence'nin. Zaten tren yolu var dağlardan geçen neden yerleşim birimlerinden gidiyorlar bende anlam veremedim. Bence Ukrayna'daki gitmiyor bildiğin kendi savunması için bunlar Romanya'nın
  • 24-06-2024, 02:59:02
    #23
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mangalya Bulgar sınırının yanı oradan bir sevkiyat olmaz. Köstence'de lumina gibi kasabalar var orada çok yoğun
    anladım hocam teşekkür ederim bilgilendirmeniz için
  • 24-06-2024, 02:59:08
    #24
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yuan meselesini bende yazacaktım üşendim mobilim diye. Mükemmel takip etmişsin olayı. Türkiye eğer savaşa girmez ise muhteşem güçlenerek çıkar ama bu yıl savunma bütçesinin yüzde 400 artırılması endişe verici oldu. Ayrıca Türkiye daha çok doğu ve güney kısmına yoğunlaşmış durumda bence çünkü s400'lerin bir kısmı oraya gönderildi.

    Bence Türkiye savaşa girmeyecek çünkü dış politika tamamen bunu gösteriyor arabulucu olarak kalacak. Girmezse de NATO olayını nasıl çözecek. Çıksa bir dert kalsa bir dert. Devlet bunun planını yapıyor bence.
    Şimdi bazı şeyler yazsam gülünür. Sadece şunu söyleyeyim. Türkiye öyle ham yapılacak bir ülke değil. Sağ olsun. Kendi medyamız artık kimin elinde bilinmez. İnsanlarımıza Türk savunma gücünü anlatmıyorlar. Mesela ben hiç bir medyanın Türkiyenin bir dijital ordu kurduğunu söylediğini duymadım. Savunma sanayi konusunda acayip şeyler yaptık. Yani bir ülke gelip Türkiyeye öyle el kol sallayamaz. Bugün natonun en kuvvetli ordusu bizde. Bunu ben demiyorum. İstatistik diyor. Dediğiniz gibi, Türkiye her zaman ara bulucu rolündedir ve Türk halkını tehlikeye atmamak içinde elinden geleni yapıyor. Çünkü acayip bir diplomasi trafiği var. Allah devletin başındakilerin yardımcısı olsun diyorum. Zor zamanlar. Umarım bir savaş durumu olmadan düzlüğe çıkarız.
  • 24-06-2024, 03:02:00
    #25
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bazı şeyler yazsam gülünür. Sadece şunu söyleyeyim. Türkiye öyle ham yapılacak bir ülke değil. Sağ olsun. Kendi medyamız artık kimin elinde bilinmez. İnsanlarımıza Türk savunma gücünü anlatmıyorlar. Mesela ben hiç bir medyanın Türkiyenin bir dijital ordu kurduğunu söylediğini duymadım. Savunma sanayi konusunda acayip şeyler yaptık. Yani bir ülke gelip Türkiyeye öyle el kol sallayamaz. Bugün natonun en kuvvetli ordusu bizde. Bunu ben demiyorum. İstatistik diyor. Dediğiniz gibi, Türkiye her zaman ara bulucu rolündedir ve Türk halkını tehlikeye atmamak içinde elinden geleni yapıyor. Çünkü acayip bir diplomasi trafiği var. Allah devletin başındakilerin yardımcısı olsun diyorum. Zor zamanlar. Umarım bir savaş durumu olmadan düzlüğe çıkarız.
    Kardeşim zaten ham yapmıyorlar önce iç karışıklık çıkartıp bölüyorlar. Sonra bölünen bölgelere giriyorlar yıllardır aynı şey maalesef halkımız hatta bölge halkı o kadar salak ki, birleşmeyi başaramıyor. Bence savaş bunu yapacak gör bak herkes birleşir savaşta ama savaş sonrası? İşte o zaman tattara valli
  • 24-06-2024, 03:03:14
    #26
    WebilisimNET adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amerika ben battım hepiniz batın konumunda şu anda batarken yanında herkesi götürmek istiyor. İsrail'e gelince, tek başına Lübnan bile geçemez daha hamas'a bir şey yapamadı, ama savaş çıkar bahane edilerek destek alırsa malzeme olarak değil bildiğin asker gücü olarak, Suriye, Irak, Lübnan zaten param parça vaad edilmiş toprakların yüzde 75'ini bitirir bu savaşta kalanı için ise parçalama politikasına gider yine. Milletimiz sağolsun parçalayacak yer arıyor şu anda az kafayı çalıştıramadılar gitti.

    Vurdum duymazlar burada da var o kadar askeri olay oluyor kimsenin umrumda değil. Al sana teknolojinin robotlaştırdığı insanlar
    Hamas bizim cephemiz hocam. Orasını geçerse zaten Lübnan ve Suriye ülkesini anahtar teslimi İsraile bırakacaktır. Suriyeyi yönetenlerin tarihine bakın. Hep Türk düşmanıdır. Zaten bu olayların gayesi Türkiyedir hocam. Bu basit bir söylem gibi gelebilir ama. Daha geçenlerde netenyahu oğlu bir harita paylaşmadı mı. O yüzden, bu malum ülke fırsatı yakalamışken dahada durmayacaktır. Zaten bunu kendi de söylüyor. Sorun değil. Savaşsa savaş.
  • 24-06-2024, 03:03:54
    #27
    serhat67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi bazı şeyler yazsam gülünür. Sadece şunu söyleyeyim. Türkiye öyle ham yapılacak bir ülke değil. Sağ olsun. Kendi medyamız artık kimin elinde bilinmez. İnsanlarımıza Türk savunma gücünü anlatmıyorlar. Mesela ben hiç bir medyanın Türkiyenin bir dijital ordu kurduğunu söylediğini duymadım. Savunma sanayi konusunda acayip şeyler yaptık. Yani bir ülke gelip Türkiyeye öyle el kol sallayamaz. Bugün natonun en kuvvetli ordusu bizde. Bunu ben demiyorum. İstatistik diyor. Dediğiniz gibi, Türkiye her zaman ara bulucu rolündedir ve Türk halkını tehlikeye atmamak içinde elinden geleni yapıyor. Çünkü acayip bir diplomasi trafiği var. Allah devletin başındakilerin yardımcısı olsun diyorum. Zor zamanlar. Umarım bir savaş durumu olmadan düzlüğe çıkarız.
    Doğru bilgi vermiş hocam yalanlayanlar olur diye bende kaynak bırakayım

    https://www.globalfirepower.com/coun...to-members.php [YABANCI KAYNAK]
    https://www.verikaynagi.com/grafik/e...uyesi-ulkeler/ [Türkçe Kaynak]

    askeri personel olarak 2. Power index olarak 3. sıradayız Nato üyesi ülkeler arasında