Şimdi bazı şeyler yazsam gülünür. Sadece şunu söyleyeyim. Türkiye öyle ham yapılacak bir ülke değil. Sağ olsun. Kendi medyamız artık kimin elinde bilinmez. İnsanlarımıza Türk savunma gücünü anlatmıyorlar. Mesela ben hiç bir medyanın Türkiyenin bir dijital ordu kurduğunu söylediğini duymadım. Savunma sanayi konusunda acayip şeyler yaptık. Yani bir ülke gelip Türkiyeye öyle el kol sallayamaz. Bugün natonun en kuvvetli ordusu bizde. Bunu ben demiyorum. İstatistik diyor. Dediğiniz gibi, Türkiye her zaman ara bulucu rolündedir ve Türk halkını tehlikeye atmamak içinde elinden geleni yapıyor. Çünkü acayip bir diplomasi trafiği var. Allah devletin başındakilerin yardımcısı olsun diyorum. Zor zamanlar. Umarım bir savaş durumu olmadan düzlüğe çıkarız.
Doğru bilgi vermiş hocam yalanlayanlar olur diye bende kaynak bırakayım
https://www.globalfirepower.com/coun...to-members.php [YABANCI KAYNAK]
https://www.verikaynagi.com/grafik/e...uyesi-ulkeler/ [Türkçe Kaynak]
askeri personel olarak 2. Power index olarak 3. sıradayız Nato üyesi ülkeler arasında