Birde bu istatistiğin şöyle bir tarafı var hocam. Biz sürekli savaşan bir toplumuz. Sizce bu coğrafyada durduk ama bize saldırmadılar mı sanıyorsunuz. Yıllardır savaşıyoruz. Yani Türkiyeyi kolay kolay cephe savaşında yenecek ülke yok. Bunu boşa demiyorum. Yaa kardeşim sende amma salladın
Öyle kardeşim şükür ordunuz mükemmele yakın. Tek sıkıntı bizde para. Eğer enerji ve silah satışını başarabilir ise Türkiye, muhteşem bir güce ulaşabilir. Her ne olursa olsun gerçekten Avrupa çok çok sıkıntılı bir durumda. Bence dediğin gibi küresel sermaye nerede durursa konusu ama bellimi çin tarafında duracak yoksa 20 sene gibi kısa bir zamanda süper güç konumuna gelmezdi çin. Ama Çin ABD'Yİ rahmet okutur gibime geliyor