• 04-03-2007, 22:07:58
    #1
    qq
    Üyeliği durduruldu
    Beni taniyan arkadaşlarin %99'u ddoscu olduğumu bilirler. Bugünden itibaren bu işleri birakiyorum. Ne ben birine bulaşiyim nede biri bana.. Herkez ekmeğine baksın.. Geçmişte olayim olan arkadaşlarda unutsunlar.

    Doom korktu kaçti desin millet Doom artik bi *** yapamio desin millet
    Eyvallah..
  • 04-03-2007, 22:10:39
    #2
    Misafir
    Açık konuşayım daha öncede bıraktım yazmıştın msn imzana

    Ben bırakacağını düşünmüyorum.

    Mutlaka birilerinin davranışları senin hoşuna birgün gitmeyecek

    Ve o insanlara ceza vermek adına yada birşey yapmak adına yine mutlaka BOTNET yapacaksın.

    Ayrıca Sen botnet'i bıraktığında emin ol kimse çıkıp ''DOOM ARTIK Bİ *** YAPAMIYO'' Demez.

    Ben şahsen şunu derim.Doom Gerçekten Doğru yolu bulmuş derim.
  • 04-03-2007, 22:12:18
    #3
    insan oldu sonunda
  • 04-03-2007, 22:13:53
    #4
    Üyeliği durduruldu
    yürü ßeaa ayrılda gel
  • 04-03-2007, 22:14:04
    #5
    qq
    Üyeliği durduruldu
    yok yok valla biraktim bu sefer. isteyen istediğini desin.. Kimseyle muhatap olmuyorum bu saatten sonra Eğer botnetim aktifse Namus sözü 1 kişiye saldirmicam. Sadece visit yaparim
  • 04-03-2007, 22:15:07
    #6
    Üyeliği durduruldu
    en iyisini yapıyorsun
  • 04-03-2007, 22:16:23
    #7
    qq
    Üyeliği durduruldu
    ha neden biraktiğima gelirse.
    birine söz vermiştim sevgilimle barişirsam birakcam die.
    onun için

    Doomu unutun...
  • 04-03-2007, 22:17:51
    #8
    qq
    Üyeliği durduruldu
    Nightmare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    insan oldu sonunda

    ben birakiom sen halen gotunu yırtıon

    yazık..
  • 04-03-2007, 22:20:49
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Aydın botu satıyor
    Senin bot galiba neyse...
    Tebrikler doom