Konu
Ddosu biraktim.
04-03-2007, 22:14:04
#5
qq
Üyeliği durduruldu
yok yok valla biraktim bu sefer. isteyen istediğini desin.. Kimseyle muhatap olmuyorum bu saatten sonra
Eğer botnetim aktifse Namus sözü 1 kişiye saldirmicam. Sadece visit yaparim