Açık konuşayım daha öncede bıraktım yazmıştın msn imzana

Ben bırakacağını düşünmüyorum.

Mutlaka birilerinin davranışları senin hoşuna birgün gitmeyecek

Ve o insanlara ceza vermek adına yada birşey yapmak adına yine mutlaka BOTNET yapacaksın.

Ayrıca Sen botnet'i bıraktığında emin ol kimse çıkıp ''DOOM ARTIK Bİ *** YAPAMIYO'' Demez.

Ben şahsen şunu derim.Doom Gerçekten Doğru yolu bulmuş derim.