Açık konuşayım daha öncede bıraktım yazmıştın msn imzana
Ben bırakacağını düşünmüyorum.
Mutlaka birilerinin davranışları senin hoşuna birgün gitmeyecek
Ve o insanlara ceza vermek adına yada birşey yapmak adına yine mutlaka BOTNET yapacaksın.
Ayrıca Sen botnet'i bıraktığında emin ol kimse çıkıp ''DOOM ARTIK Bİ *** YAPAMIYO'' Demez.
Ben şahsen şunu derim.Doom Gerçekten Doğru yolu bulmuş derim.