Ddosu biraktim.
75
●8.424
- 04-03-2007, 22:22:23en güzel yol doğru yoldur.qq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şuan kimse seni sevmiyor ama zamanla
gene kendini sevdiricegine eminim mertcim
ben botu motu kodu hepsini bıraktım kullanmamda - 04-03-2007, 22:24:53Üyeliği durdurulduher ddos yiyen sana geliyor tabi sıkıldın sen de demi
?