• 04-03-2007, 22:21:53
    #10
    Misafir
    aşk önemli bişi
  • 04-03-2007, 22:22:23
    #11
    qq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben birakiom sen halen gotunu yırtıon
    yazık..
    en güzel yol doğru yoldur.
    şuan kimse seni sevmiyor ama zamanla
    gene kendini sevdiricegine eminim mertcim
    ben botu motu kodu hepsini bıraktım kullanmamda
  • 04-03-2007, 22:23:22
    #12
    qq
    Üyeliği durduruldu
    Seviom
    Ekmek parasina bakacağim artik.
    Lütfen Doom derse biri birakti diyin..
    Eğer birine saldirdiğimi görürseniz gelin burda ipne diyin bana.
  • 04-03-2007, 22:24:53
    #13
    Üyeliği durduruldu
    her ddos yiyen sana geliyor tabi sıkıldın sen de demi
  • 04-03-2007, 22:26:35
    #14
    Üyeliği durduruldu
    hadi bakalım sen olmasan biz seni düşünüp ... anlıyan anlar
  • 04-03-2007, 22:27:51
    #15
    qq
    Üyeliği durduruldu
    Valla hiç tanimadiğim adam ddos yiyor. Doom yapmiştir doom yapmiştir. sAnki Doom'un işi yokta. Dk başi millete saldiriyor
    EN iyisi bu işi birakmak
  • 04-03-2007, 22:28:01
    #16
    Satcanmı botu ?
  • 04-03-2007, 22:30:21
    #17
    qq
    Üyeliği durduruldu
    Hiç satmadim satmamda.
    Visit için felan kullancam. Toplistler için.
  • 04-03-2007, 22:31:32
    #18
    sanaldaki kızgınlıgı ddos ile yapmaktansa sanal işleri takmamak en iisi.Gercek hayatta mutlulugu bulduysan ne mutlu sana