qq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben birakiom sen halen gotunu yırtıon
yazık..
en güzel yol doğru yoldur.
şuan kimse seni sevmiyor ama zamanla
gene kendini sevdiricegine eminim mertcim
ben botu motu kodu hepsini bıraktım kullanmamda