Ddosu biraktim. - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ddosu biraktim.
75
●
8.424
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Ddosu biraktim.
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
04-03-2007, 22:36:46
#19
qq
Üyeliği durduruldu
msni yahooyu googlein blog sitelerini kapattik da ne oldu
ne geçti elime ? milletin sitesini kapatitm günlerce googledan sildirdim
ne oldu ?
şimdi herkez düşman bana
bir sürüde yalakam var aiptir söylemesi
istemiom hiçbirşey kimse tanimasin beni..
04-03-2007, 22:39:56
#20
Labidu
Misafir
Valla doom senden bukadar olgun ve mantıklı eleştriler beklemiyordum.
Şaşırtıyorsun
bir kız bir adamı bukadar değiştirebilirmi
04-03-2007, 22:42:20
#21
Kadir3
Üyeliği durduruldu
UfukGedik adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Satcanmı botu
?
Ben kendi eski 1k botumu satıyorum PM atarsan pazarlık yapabiliriz.
04-03-2007, 22:42:53
#22
qq
Üyeliği durduruldu
şimdide millet sat diye tutturdu
04-03-2007, 22:44:40
#23
Labidu
Misafir
qq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şimdide millet sat diye tutturdu
piyasada ezik çok normaldir
04-03-2007, 22:45:22
#24
qq
Üyeliği durduruldu
qq
,
akon
,
artX
,
aytug.akdogan
,
cklloadingckl
,
G60
,
HostBank
,
Kadir
,
karaLi
,
******
,
LuGeLaS
,
newline
,
Nightmare
,
R@mses
,
ReSSaM
,
taki
,
TrIpInG
,
xlarge
,
Yuc3L
rekora doru konuşuom
kadir satma dostum ya. bi kişi daha türemesin
04-03-2007, 22:45:39
#25
heLL
Üyeliği durduruldu
****** adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
piyasada ezik çok normaldir
ddoscu olan ezik mi olur bunu mu demek istiyorsun ?
04-03-2007, 22:46:21
#26
Kadir3
Üyeliği durduruldu
satmam lazım dier botnet taşıor öbürü ziyan olmasın
04-03-2007, 22:47:43
#27
karaLi
qq adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
şimdide millet sat diye tutturdu
Sen doğru yolu buldun öyle bir hata yapma kimseye satmak gibi kullanmıyacam diyosan kullanmassın ama yine sende kalsın . Sonra işi bilende bilmeyende botnetçi kesilecek insanların başına.
1
2
3
4
5
6
7
8
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler