• 04-03-2007, 22:36:46
    #19
    qq
    Üyeliği durduruldu
    msni yahooyu googlein blog sitelerini kapattik da ne oldu
    ne geçti elime ? milletin sitesini kapatitm günlerce googledan sildirdim
    ne oldu ?

    şimdi herkez düşman bana
    bir sürüde yalakam var aiptir söylemesi

    istemiom hiçbirşey kimse tanimasin beni..
  • 04-03-2007, 22:39:56
    #20
    Misafir
    Valla doom senden bukadar olgun ve mantıklı eleştriler beklemiyordum.

    Şaşırtıyorsun

    bir kız bir adamı bukadar değiştirebilirmi
  • 04-03-2007, 22:42:20
    #21
    Üyeliği durduruldu
    UfukGedik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Satcanmı botu ?
    Ben kendi eski 1k botumu satıyorum PM atarsan pazarlık yapabiliriz.
  • 04-03-2007, 22:42:53
    #22
    qq
    Üyeliği durduruldu
    şimdide millet sat diye tutturdu
  • 04-03-2007, 22:44:40
    #23
    Misafir
    qq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdide millet sat diye tutturdu
    piyasada ezik çok normaldir
  • 04-03-2007, 22:45:22
    #24
    qq
    Üyeliği durduruldu
    qq, akon, artX, aytug.akdogan, cklloadingckl, G60, HostBank, Kadir, karaLi, ******, LuGeLaS, newline, Nightmare, R@mses, ReSSaM, taki, TrIpInG, xlarge, Yuc3L

    rekora doru konuşuom
    kadir satma dostum ya. bi kişi daha türemesin
  • 04-03-2007, 22:45:39
    #25
    Üyeliği durduruldu
    ****** adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    piyasada ezik çok normaldir
    ddoscu olan ezik mi olur bunu mu demek istiyorsun ?
  • 04-03-2007, 22:46:21
    #26
    Üyeliği durduruldu
    satmam lazım dier botnet taşıor öbürü ziyan olmasın
  • 04-03-2007, 22:47:43
    #27
    qq adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şimdide millet sat diye tutturdu
    Sen doğru yolu buldun öyle bir hata yapma kimseye satmak gibi kullanmıyacam diyosan kullanmassın ama yine sende kalsın . Sonra işi bilende bilmeyende botnetçi kesilecek insanların başına.