Beni taniyan arkadaşlarin %99'u ddoscu olduğumu bilirler. Bugünden itibaren bu işleri birakiyorum. Ne ben birine bulaşiyim nede biri bana.. Herkez ekmeğine baksın.. Geçmişte olayim olan arkadaşlarda unutsunlar.

Doom korktu kaçti desin millet Doom artik bi *** yapamio desin millet
Eyvallah..