• 17-12-2005, 16:28:25
    #73
    Üyeliği durduruldu
    D_A_X adlı üyeden alıntı:
    ileride taşınacağım şehir izmir hayallerimin şehri
    İzmir güzelde İzmir'e de zıçtılar artık Istanbul gibi rahat yürüyemiyorsun hırsızı uğursuzu kapkaççısı travestisi İzmir'de... Özellikle Bornova aldı Diyarbakır'dan,Muş'tan,Hakkari'den göçü bu duruma geldi..
  • 17-12-2005, 16:38:48
    #74
    Üyeliği durduruldu
    karşıyakaaa
  • 17-12-2005, 18:58:18
    #75
    Misafir
    kızılayda ayça internet cafe var türkiyenin en büyük internet cafesi diyorlar :9
  • 17-12-2005, 19:45:07
    #76
    Üyeliği durduruldu
    KoS adlı üyeden alıntı:
    ..

    Otogar çok güzel bizimkisine göre ama çok dar. Bu kızılay hakkında yorumlarım.
    Hah bi o yönü güzel Istanbul'a göre Ankara ile İzmir'in otogarı Istanbul (Özellikle Harem)'la karşılaştırılmayacak kadar rahat onun dışında Istanbul'la aşık atamaz Ayrıca Aşti'de (sanırım 2. katta idi)bir kitapçı herhalde Türkiye'nin en ucuz kitaplarını satıyor sağlam yer
  • 17-12-2005, 19:59:08
    #77
    Misafir
    KoS adlı üyeden alıntı:
    Mesajlar çok güzelde

    GMND ibinesi Gel ankaraya gorusuruz diyen adam tel dahi açmadı,yanımıza gelmedi Ankaralı.

    Zeynelkoc istanbulda yasiyor ama ankaradaydı dün Beraber gezdik Adam Istanbullu

    Ankarada bi cakal taksiciler var , Ölsen yolda kimse bakmiyacak adamlar , odun diyoruz cogunlukla , cok az cafe var oda celeron 2,26 128ram li
    bi bitanesi duzgundu son gittigimiz zeynel ile.

    Cok az insan yasiyor sadece meydan dolu , Kızlar güzel laf yok ama heryerde Edirnedeki gibi şoparlar icin cafeler var

    Metro desen icerisi karisik, 1,25ytl bizde 1,1ytl Bi kart veriyorlar ne dandik bisey ver jetonu atim gidiyim yok kartla 45dk icinde bedava biniyonmuşun

    Otogar çok güzel bizimkisine göre ama çok dar. Bu kızılay hakkında yorumlarım.

    YukarıAyrancı : Orası Ankara degil sanırım. Abicim millet yok piyasada hiçbir spor yapmaya cikmaz , işe gitmez, gezmeye cikmaz bu adamlar yok bomboş sokaklar , bakkal boş , pastahaneler boş. Internet cafe yok semtte

    1ay sonra yine Ankaraya Cebeci ve Çayyeli midir nedir oraya gitcem görelim şu diğer şehirlerinizi Ankarada tek güzel taraf çok aşırı boş adam yok , pis insan cok az bu yönü güzel.
    Bir daha ankaraya geldiğinde söz sana gezdirmediğim yer kalmayacak Atakulesinden tutta keçiören, anıtkabir, batıkent, çankaya, kızılayın heryeri. Çarşamba ve perşembe özel işlerim ( msn'ye gel anlatayım ) yüzünden nete giremedim. Bu yüzdende tel numaranı alamadım. Cuma kızılaya gittim. Ordan bir nete girdim. Onlinelerdir belki diye. Kızılaydayım sizi bekliyorum diyecektim. Kimse online değildi. Bende elim kolum bağlı kaldım. King Kongu izlemeye megapole gittim.
  • 17-12-2005, 20:16:51
    #78
    GmnD adlı üyeden alıntı:
    Bir daha ankaraya geldiğinde söz sana gezdirmediğim yer kalmayacak Atakulesinden tutta keçiören, anıtkabir, batıkent, çankaya, kızılayın heryeri. Çarşamba ve perşembe özel işlerim ( msn'ye gel anlatayım ) yüzünden nete giremedim. Bu yüzdende tel numaranı alamadım. Cuma kızılaya gittim. Ordan bir nete girdim. Onlinelerdir belki diye. Kızılaydayım sizi bekliyorum diyecektim. Kimse online değildi. Bende elim kolum bağlı kaldım. King Kongu izlemeye megapole gittim.
    bende isterim KOS ankaraya gittiğinde haberim olsun
  • 17-12-2005, 20:33:53
    #79
    Misafir
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
    bende isterim KOS ankaraya gittiğinde haberim olsun
    Ayıp ettin, sende gel. 1 kişi yada 5 kişi farketmez. Hatta çok kişi olursa daha iyi olur.
  • 17-12-2005, 21:05:43
    #80
    lafta kalmasın

    ocak 10-15 gelecem gorecez Burda yine yazarız. Zeynel cim sagolsun yardımcı oldu Insallah sıkmadım onu Istanbul umdayım huzur var be kardesim
  • 17-12-2005, 21:08:41
    #81
    Misafir
    KoS adlı üyeden alıntı:
    lafta kalmasın

    ocak 10-15 gelecem gorecez Burda yine yazarız. Zeynel cim sagolsun yardımcı oldu Insallah sıkmadım onu Istanbul umdayım huzur var be kardesim
    Tamam gel, bu sefer gelmezsem gaygmnd.net diye domain al bu sefer