Mesajlar çok güzelde
GMND ibinesi Gel ankaraya gorusuruz diyen adam tel dahi açmadı,yanımıza gelmedi Ankaralı.
Zeynelkoc istanbulda yasiyor ama ankaradaydı dün Beraber gezdik Adam Istanbullu
Ankarada bi cakal taksiciler var , Ölsen yolda kimse bakmiyacak adamlar , odun diyoruz cogunlukla , cok az cafe var oda celeron 2,26 128ram li
bi bitanesi duzgundu son gittigimiz zeynel ile.
Cok az insan yasiyor sadece meydan dolu , Kızlar güzel laf yok ama heryerde Edirnedeki gibi şoparlar icin cafeler var
Metro desen icerisi karisik, 1,25ytl bizde 1,1ytl

Bi kart veriyorlar ne dandik bisey ver jetonu atim gidiyim yok kartla 45dk icinde bedava biniyonmuşun
Otogar çok güzel bizimkisine göre ama çok dar. Bu kızılay hakkında yorumlarım.
YukarıAyrancı : Orası Ankara degil sanırım. Abicim millet yok piyasada hiçbir spor yapmaya cikmaz , işe gitmez, gezmeye cikmaz bu adamlar yok bomboş sokaklar , bakkal boş , pastahaneler boş. Internet cafe yok semtte
1ay sonra yine Ankaraya Cebeci ve Çayyeli midir nedir oraya gitcem görelim şu diğer şehirlerinizi Ankarada tek güzel taraf çok aşırı boş adam yok , pis insan cok az bu yönü güzel.